+40 21 313 58 51 contact@centraltravel.ro
+40 21 313 58 51 contact@centraltravel.ro

Lista companiilor aeriene în faliment

Iar câteva dintre companiile aeriene au falimentat.

Faliment South African Airways

Autoritățile din Africa de Sud au decis soarta companiei South African Airways. O lichidează pe cea existentă, iar din cenușa SAA să renască o altă companie națională South African Airways. Poate nu se va numi la fel, dar cu certitudine se dorește să fie construită într-un regim public-privat pe temelia actualei companii aeriene.

Faliment Avianca Holdings

Al doilea cel mai mare transportator din America de Sud, Avianca, a intrat în procedură de reorganizare, în conformitate cu capitolul 11 ​​din Codul Falimentului American. Falimentul a venit cu doar câteva zile înainte de a plăti obligațiunile guvernamentale.

Faliment Air Mauritius

Air Mauritius a intrat în procedură de reorganizare; după ce nu au putut să-și îndeplinească obligațiile financiare actuale și viitoare, ca rezultat direct al perturbărilor generate de COVID-19.

Faliment Virgin Australia

Pe 20 aprilie, Virgin Australia a depus cererea pentru a intra în procedura de reorganizare, după aproape 20 de ani de funcționare. Prăbușirea Virginiei Australia este cea mai mare din istoria Australiei.

Faliment Miami Air International

Miami Air International și-a încetat activitatea pe 8 mai 2020, după 29 de ani de servicii aeriene. Compania aeriană și-a informat personalul că nu pot privatiza compania și nici nu au resursele pentru finanțare viabilă.

Faliment BRA (Braathens Regional Airlines)

La începutul lunii aprilie, compania aeriană suedeză BRA (Braathens Regional Airlines) a solicitat să intre în proces de reorganizare, în conformitate cu legile falimentului. BRA a fost creată în 2016 printr-o fuziune a mai multor companii aeriene nordice. A asigurat servicii aeriene spre 20 de destinații, majoritatea din Suedia.

Faliment FlyBe

Cel mai răsunător faliment a venit din Marea Britanie și este vorba de falimentul Flybe. Și-a încetat activitatea pe 5 martie, după o perioadă de agonie. Oricum, transportatorul aerian britanic avea probleme financiare de ceva timp, era într-un amplu proces de reorganizare. Însă criza COVID-19 a grăbit lucrurile spre un final nefericit.

Faliment Thai Airways

Thai Airways, transportatorul național al Thailandei, va începe procesul de reorganizare în conformitate cu legea falimentului.

Compania aeriană thailandeză intenționează să reia operațiunile complete odată cu stoparea crizei COVID-19. Dar pentru acest lucru, va trebui să mai aștepte. Pe 19 mai, compania aeriană a anunțat suspendarea operațiunilor pentru încă o lună după ce autoritatea aviației civile a interzis zborurile internaționale până la 30 iunie 2020.

Din poziția actuală, Thai Airways are două direcții. Să se salveze miraculos sau să se prăbușească spectaculos.

Faliment Trans States Airlines

Transportatorul regional Trans States Airlines, cu sediul în St Louis, care oferă zboruri pentru United sub marca United Express, a încetat operațiunile luna trecută.

Faliment Compass Airlines

Compass Airlines, care oferă zboruri regionale pentru American Airlines by American Eagle și pentru Delta Airlines ca Delta Connection, a închis toate operațiunile la 7 aprilie.

Faliment Norwegian din Danemarca și Suedia

Pe 20 aprilie 2020, Norwegian Air Shuttle a fost obligată să închidă patru subsidiare din Danemarca și Suedia. Motivele sunt clare! Problemele financiare agravate de criza COVID-19.

Deocamdată nu sunt nume mari din industria aeronautică, dar oricând pot apărea. Majoritatea companiilor aeriene fac eforturi uriașe pentru a trece peste această criză. Multe dintre ele au solicitat sprijin guvernamental, inclusiv TAROM și Blue Air au cerut finanțare de la stat. Companiile aeriene din Lufthansa Group și Air France-KLM sunt în tratative cu autoritățile din fiecare țară pentru sprijin financiar. Cu cât criza se va adânci mai mult și avioanele vor rămâne la sol, cu atât va fi mai greu pentru unele companii aeriene să-și revină din declin.

Leave a Reply

Text Widget

Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Nulla vitae elit libero, a pharetra augue. Donec sed odio dui. Etiam porta sem malesuada.

Comentarii recente